×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
پارس آباد ۷ ماه است شهردار ندارد/ شورای شهر جوابگوی مردم باشد

پارس آباد ۷ ماه است شهردار ندارد/ شورای شهر جوابگوی مردم باشد

شورای شهری که نمی‌تواند یک شهردار انتخاب کند به درد نمی‌خورد و باید هرچه سریع‌تر تکلیف شهرداری پارس آباد مشخص شده و شورای اسلامی شهر جوابگوی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به جمعه هفتم تیرماه شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و یارانش و روز قوه قضاییه، اظهار کرد: تاریخ اسلام و انقلاب به شخصیت شهید آیت الله بهشتی غبطه می‌خورد، قوه قضائیه مقتدرترین قوه جمهوری اسلامی ایران است و این آرامش جامعه را مرهون قوه قضاییه هستیم.

وی با اشاره به هشتم تیرماه شهادت امام جعفر صادق(علیه اسلام) افزود: امام جعفر صادق(علیه السلام) ۴ هزار نفر دانشمند تحویل جامعه داده است که جابر بن حیان یکی از دانشمندان این امام بزرگوار به عنوان دانشمند بین‌المللی است؛ جابر بن حیان پدر علم شیمی باعث آشنایی کشورهای اروپایی و بین‌المللی با دین اسلام شده است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به منهدم شدن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط فرزندان انقلاب، بیان کرد: شکار پهپاد جاسوسی آمریکا توسط دلاورمردان سپاه سپاسداران، هیمنه آمریکا را شکست و کل دنیا را مبهوت کرد.

رشادی در خصوص اعتراض مردم شهر پارس آباد از نبود شهردار تاکید کرد: شورای شهری که نمی‌تواند یک شهردار انتخاب کند به درد نمی‌خورد و باید هرچه سریع‌تر تکلیف شهرداری پارس آباد مشخص شده و شورای اسلامی شهر جوابگوی مردم باشد.

وی در خصوص مصوبه نصب تندیس شهریار در فلکه اجیرلو در شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد عنوان کرد: بنده به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد مغان به شهرداری تذکر می‌دهم هرچه سریع‌تر تکلیف نصب تندیس استاد شهریار را مشخص کند.

خطیب نمازجمعه پارس آباد با اشاره به ۱۳ تیرماه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، تصریح کرد: ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و شروع دهه کرامت است که مسئولان ذی‌ربط برنامه‌ها و مراسمات مختلفی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

رشادی در خصوص وضعیت برخی لباس‌ها اظهار داشت: برخی لباس‌ها که فرهنگ غربی را ترویج می‌دهد و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست از کسبه و بازاریان می‌خواهم خودشان نظارت بر بازار داشته باشند.

وی ادامه داد: از برخی ادارات خواهشمندم نسبت به آبیاری فضای سبز اداره شان اقدام کنند تا از خشک شدن درختان جلوگیری شود که برخی ادارات هستند که اگر باران نیاید درختان و فضای سبزشان آب نمی بینند.

امام جمعه پارس آباد در خصوص تعطیلی پرواز فرودگاه‌های شهرستان پارس آباد ادامه داد: طبق اطلاعیه‌ای از شرکت هواپیمایی که از یکم تیرماه به مدت چهار ماه پروازهای فرودگاه شهرستان پارس آباد تعطیل است که ما در این خصوص اعتراض داریم؛ برای فرودگاه شهرستان پارس آباد هزینه شده است و کارمندان کار می‌کنند بیت‌المال است و چرا با وجود استقبال مسافران و با نداشتن هیچ مشکلی بی‌جهت تعطیل می‌شود، از مسؤولان انتظار داریم پیگیر این موضوع باشند.

رشادی در خصوص تخصیص اعتبار به پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان پارس آباد گفت: پروژه کتابخانه مرکزی شهرستان پارس آباد که بیش از ده سال است بلاتکلیف مانده که مسوولان در خصوص تخصیص اعتبار بر این پروژه اقدام کنند.

انتهای پیام/ فارس

 

انتشار مطالب دیگر رسانه ها در پایگاه خبری مغان لزوما به معنای تایید و یا صحت و سقم محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از اخبار و مسائل روز بازنشر می شود.

 

خبرهای مربوط به شهرستان پارس آباد را از اینجا پیگیری کنید.


☑ با نظرات و پیشنهادات خود می توانید ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایید… باتشکر


☑ توجه : عزیزانی که تمایل دارند در بخش خبر با پایگاه خبری ضیاءالصالحین همکاری نمایند و یا به عنوان خبرنگار افتخاری مجموعه ما باشند و اخبار شهرها و یا محلات و مناطق خود را در این پایگاه منتشر نمایند می توانند از طریق ارتباط با ما سایت ضیاءالصالحین با ما در ارتباط باشند.

همچنین اگر توانایی های خاصی در موضوعات مختلف دارید می توانید در سایر پایگاههای ما فعالیت نمایید. بدین منظور می توانید به لیست سایت های موجود ما سر بزنید . (پایگاههای اینترنتی ضیاءالصالحین)

(واحد سایبری ضیاءالصالحین ، پیشرو در ارائه خدمات سایبری استان)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false