×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

      دوشنبه - 17 تیر 1398      4595812      7336 بازدید  

آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید / اجراهای خطرناک شرکت کنندگان + فیلم

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید روی آنتن رفت. در این قسمت از برنامه پای سهراب سپهری با سروده هایش، خسرو شکیبایی با صدا و اجرای همیشگی اش و تداعی ابر و باران و آب و خاک به صحنه مسابقه استعدادیابی باز شد.

علیخانی در بخش ابتدایی برنامه گفت: امشب آخرین قسمت از مرحله دوم «عصر جدید» را تقدیم شما می کنیم، برنامه ای که ۱۵ شرکت کننده به انتخاب شما بینندگان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در ادامه علیخانی عنوان کرد:

برخی افراد درباره این موضوع صحبت می کنند که فلانی چه استعدادی داشت و حیف شد و…، اما اگر عمیق نگاه کنیم، می توان گفت استعداد شرط لازم برای موفقیت و اوج است، اما کافی نیست. استعداد ملزومات جدی تری مثل سخت کوشی دارد، نه سخت کوشی به این معنی که تا  چهار صبح در گوشی باشیم!

علیخانی بیان کرد: برای قهرمانی در یک رقابت بزرگ ، برنامه ریزی و خلاقیت بسیار مهم است تا بتوانیم در مسیر به مقصد خود برسیم.

برنامه با حضور شرکت کنندگان و اولین گروه به نام شوک آغاز شد. گروهی که نخستین اجرای آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید را برعهده داشتند؛

این گروه نمایشی مفهومی و هنرمندانه داشتند آنها با بکارگیری فناوری و یادی از سهراب سپهری و خسرو شکیبایی شاعر و بازیگر نوستالوژیک اجرا خود را انجام دادند.

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

همچنین گروه سربازان وطن؛ دومین اجرای برنامه را به روی صحنه بردند. این گروه همانند مرحله مقدماتی بسیار هیجان انگیز اجرا خود را انجام دادند، و توانستند با به نمایش چرخش‌های متوالی خود در هوا، ضربدر‌های داوران سفید کنند.

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

سومین اجرای برنامه پانزدهم از دور دوم عصرجدید توسط رحمان تک‌دهقان در رشته خوانندگی انجام شد.

او تک دهقان قطعه «ابر می‌بارد» از همایون شجریان را اجرا کرد، اما آنگونه که باید مورد تحسین قرار نگرفت و با سه رای مثبت همراه شد.

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

اما آخرین اجرا قسمت دور ۲ برنامه «عصر جدید» توسط گروه کارونیا روی صحنه رفت. نمایشی ریتمیک و هماهنگ از ۴ جوان پرانرژی خوزستانی که در پی پیوند حرکات فرم و پیام بودند، اما فقط دو رای مثبت دریافت کردند.

 

پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید
پانزدهمین و آخرین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید

در فصل ۲ از این برنامه داوران در هر قسمت ۲ اجرا برگزیده را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب اصلی را بعهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی هر قسمت را انتخاب کنند.

در قسمت ۱۵ گروه داوری گروه‌های شوک و سربازان وطن را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و حالاباید منتظر نظر نهایی مردم بمانیم.

گفتنی است؛ دور دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز‌های یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود.

این برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود. این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی پیش می‌رود.


* با نظرات و پیشنهادات خود می توانید ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری نمایید… باتشکر


* توجه : عزیزانی که تمایل دارند در بخش خبر با پایگاه خبری ضیاءالصالحین همکاری نمایند و یا به عنوان خبرنگار افتخاری مجموعه ما باشند و اخبار شهرها و یا محلات و مناطق خود را در این پایگاه منتشر نمایند می توانند از طریق ارتباط با ما سایت ضیاءالصالحین با ما در ارتباط باشند.

همچنین اگر توانایی های خاصی در موضوعات مختلف دارید می توانید در سایر پایگاههای ما فعالیت نمایید. بدین منظور می توانید به لیست سایت های موجود ما سر بزنید . (پایگاههای اینترنتی ضیاءالصالحین)

(واحد سایبری ضیاءالصالحین ، پیشرو در ارائه خدمات سایبری استان)

 
 
 
 
 
ویدئو های مشابه
انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ و عشایر
راندمان تولید - شرکت کشت و صنعت مغان
بیماریابی
یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار
کشت و صنعت مغان