×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امنیت در مرزهای پارس‌آباد مغان مطلوب است


 فرمانده مرزبانی پارس‌آباد مغان گفت: امنیت مطلوبی در مرزهای این شهرستان مرزی حاکم است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، سرهنگ راسخ غفارپور روز شنبه در نشست با اعضای شورای تامین و فرماندهان انتظامی و مرزبانی پارس‌آباد افزود: امنیت و آرامش جامعه مرهون مسئولان ذیربط و نیز فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی و هنگ مرزی و مشارکت مردم مرزدار و غیور شهرها و روستاهای مرزی است.

او بیان اینکه بیش از ۱۰۱ کیلومتر از مرزهای شمالی کشور در حوزه شهرستان پارس‌آباد واقع شده ، اظهار داشت: برغم این گستره بالای مرزی امنیت در منطقه کاملا ملموس و مردم به نیروهای انتظامی و مرزبانی اعتماد کامل داند.

فرمانده انتظامی پارس‌آباد مغان نیز در این جلسه گفت: ما همیشه خود را به عنوان سرباز نظام دانسته و هر روز با ورود به دفتر خود برای خدمت به مردم ، آرمان‌های اولین روزهای شروع خدمت‌رسانی و عهدی را که با شهدا بسته ایم مرور کرده و کار را آغاز می‌نماییم و پیگیری راه شهدا را افتخار و توفیقی بزرگ برای خود می‌دانیم.

سرهنگ حسین بهمنی همچنین وحدت و برادری میان اعضای شورای تامین و تمامی مسئولان را مرهون همدلی و وفاق و مدیریت شایسته فرماندار این شهرستان در شورای تامین ذکر کرد.

فرماندار پارس‌آباد هم  گفت: امنیت جامعه و مرزهای کشورمرهون فداکاری‌ها و زحمات نیروهای دلاور انتظامی و مرزبانان غیور است.

علی علایی اظهار داشت: نیروی انتظامی و مرزبانی به حول و قوه الهی توانسته در تمامی ماموریت‌های خود به خوبی ظاهر شده و با سربلندی بیرون بیاید.

وی عملکرد نیروهای انتظامی و مرزبانی را در سال گذشته مطلوب دانست و افزود: در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات استان در سال گذشته بسیار خوب عمل شد و امیدواریم امسال نیز با توجه به برگزاری انتخابات این اقتدار در تامین امنیت در سایه تلاش شبانه‌روزی تداوم داشته و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان کارنامه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه ملی در منطقه باشیم.

وی اظهار داشت: بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از تلاش‌های بی ‌دریغ نیروهای انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند.

پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و کناره های رود ارس واقع است. این شهرستان حدود ۱۰۰ کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.

منبع خبر : ایرنا
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false