×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد با فعالیت های انتخاباتی غیر قانونی و غیر اخلاقی در رسانه ها و فضای مجازی

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت:با هرگونه فعالیت های انتخاباتی غیر قانونی و غیر اخلاقی در رسانه ها و فضای مجازی برخورد می شود .

به گزارش پایگاه خبری مغان، ناصر عتباتی، صبح امروز در نخستین جلسه پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی اظهار داشت:حرکت و فعالیت برمدار قانون در انتخابات پیش رو اولویت اساسی است و همگان باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.
وی افزود:اولویت اساسی برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و با حضور حداکثری مردم و رویکرد پیشگیرانه از تخلفات و جرایم انتخابات مبنای کار است.

نظارت همه جانبه بر فضای مجازی و رسانه ها

رئیس دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه با متخلفان در حوزه انتخابات برخورد جدی توسط قضایی انجام می شود، گفت:با هرگونه فعالیت های انتخاباتی غیر قانونی و غیر اخلاقی در رسانه ها و فضای مجازی برخورد می شود و نظارت همه جانبه ای بر فضای مجازی و رسانه ها وجود خواهد داشت.

بر مبنای قانون و بر محور بی‌طرفی بر انتخابات نگاه خواهیم داشت

قاضی عتباتی ادامه داد: بر مبنای قانون و بر محور بی‌طرفی بر انتخابات نگاه خواهیم داشت و با آموزش و تبیین قانون به دنبال پیشگیری از تخلفات انتخاباتی هستیم.
وی تصریح کرد:در راستای مشارکت حداکثری و انتخابات پرشور و با حضور همه جانبه مردم قدم برمی‌داریم وبا تعدد انتخابات، ایران یکی از کشورهای صاحب‌ نام در زمینه دموکراسی در منطقه است.
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت:فضای مجازی از التهاب آفرینی جلوگیری کند و باتخریب و اخبار کذب در رسانه ها رصد و برخورد می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false