×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منشاء تحولات جدید در دنیا شد

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منشاء تحولات جدید در دنیا شد

امام جمعه موقت پارس آباد گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منشأ تحولات جدید در کل دنیا شد و ابعاد جدیدی از جبهه مقاومت را برای ملت ایران اسلامی رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام اسماعیل احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تشییع با شکوه پیکر این شهید بزرگوار اسلام و انتقام موشکی سپاه پاسداران از پایگاه‌های آمریکا جز ایام الله انقلاب محسوب می‌شود.

وی افزود: دشمنان محاسبه می‌کردند که با ترور سردار قاسم سلیمانی قدرت هسته‌ای، قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و قدرت موشکی که سه مؤلفه قدرت برای کشورمان بود را تحت تأثیر قرار دهند اما به خواست خداوند حیثیت و ابهت خودشان را تخریب کردند.

ملت ایران اسلامی در هوشیاری کامل به سر می‌برند

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌خواستند با تحریم‌های اقتصادی داخل منطقه تضاد ایجاد کنند که مردم بر حکومت فشار وارد کنند اما مردم ایران هوشیار است و به تمام مسائل کشور و جهان توجه داشته و دارد.

احمدی با اشاره به اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منشأ تحولات جدید در کل دنیا شد، ادامه داد: شهادت این سردار سرافراز اسلام ابعاد جدیدی از جبهه مقاومت را برای ملت ایران اسلامی رقم زد.

خطیب جمعه پارس آباد افزود: سپاه پاسداران از اول انقلاب اسلامی در هر نقطه از کشور عزیزمان هر خطری احساس کردند آماده بودند.

وی تأکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت کشور را مورد هدف قرار داده بودند که رشادت و شجاعت سربازان ولایت اجازه نداد به انقلاب اسلامی آسیبی وارد شود.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در خصوص حادثه اخیر سقوط هواپیمای اکراینی، ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهیدان، اضافه کرد: دشمنان بهانه به دست آوردند که از این جریان به نفع خود استفاده کنند اما این مسئله باعث نمی‌شود خدمات چشم گیر سپاه تحت تأثیر قرار گیرد و ملت ایران اسلامی در هوشیاری کامل به سر می‌برند

احمدی در خصوص فرارسیدن هفته شورای آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه هدف از تشکیل این شورا افزایش مشارکت‌ها در حوزه آموزش و پرورش است، افزود: مردم بایستی نذورات فرهنگی انجام داده و خیرین در مسائل فرهنگی و آموزشی بیش از پیش کوشا باشند.

گفتنی است بعد از اقامه نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته، مردم شهرستان پارس آباد همزمان با سراسر کشور از مقابل مصلای امام خمینی (ره) تا میدان سپاه در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکای جنایتکار و اظهار همدردی با خانواده‌های معظم شهدای حادثه هواپیمایی اخیر راهپیمایی کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false