×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کتاب و کتابخوانی زمینه‌ساز توسعه فرهنگی در جامعه

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد گفت: کتاب و کتابخوانی زمینه‌ساز توسعه فرهنگی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، عدالت حاجی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌ عمومی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی زمینه‌ ساز توسعه در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی است و هزینه در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی زیربنای توسعه فرهنگی در جوامع بشری است، بیان کرد: برای ترویج فرهنگ فاخر کتاب و کتابخوانی در جامعه باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده کرد.

 برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی زمینه‌ساز رشد و توسعه فکری جوانان

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد برپایی نمایشگاه مردمی یاس کبود را یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی در شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهرستان می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه و غنای فرهنگی و فکری جوانان شود.

بازدید ۳۰ هزار نفر در سال ۹۷ از نمایشگاه یاس کبود

حاجی‌پور با اشاره به استقبال پرشور مردم از نمایشگاه مردمی یاس کبود ویژه ایام فاطمیه، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که به نوبه خود یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر به اینکه تکریم اهالی قلم و پیشکسوتان حوزه فرهنگی و اجتماعی در اولویت نهادهای فرهنگی قرار گیرد، تصریح کرد: آثاری که تاکنون از سوی نویسندگان و داستان نویسان منطقه چاپ و منتشر شده‌اند با برگزاری نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرند.

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با توسعه برنامه های فرهنگی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد نیز با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: توسعه برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دستور کار کتابخانه‌های عمومی قرار دارد.

حجت‌الاسلام امین پورمحمد بیان کرد: برگزاری مسابقه شهرستانی در دهه فجر، اجرای زنگ مطالعه در مدارس، رونمایی از کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، عضویت نیم بها یا رایگان در ایام‌الله دهه فجر، جشن ویژه روز زن و نشست معرفی کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر امسال از سوی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false