×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در پارس آباد کلید خورد

آئین افتتاحیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در پارس آباد

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در شهرستان پارس‌آباد شروع بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با عنوان نمایش، تمرین زندگی و ساختن آینده، ظهر امروز در سالن فرهنگی و هنری مجتمع آراز پارس‌آباد آغاز به‌ کار کرد.

زعفرا احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در آئین افتتاحیه این جشنواره اظهار کرد: دوران کودکی مهم‌ترین و حساس‌ترین دوران شکل‌گیری شخصیت هر فرد است و بی‌توجهی به کودکان نتایج جبران‌ناپذیری به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: پایه و اساس جامعه فردا را کودکان امروز تشکیل می‌دهند و در جامعه‌ای که کمتر به کودکان توجه شود، کودکان نابهنجار و بزهکار بیشتری مشاهده می‌شود و انتظار معضلات اجتماعی بیشتری را باید داشت.

احدزاده با اشاره به این‌ که مهارت‌های اجتماعی از طریق مشاهده و تمرین آموخته می‌شوند بیان کرد: مهارت‌های اجتماعی مانند همیاری، جرأت‌ ورزی، خودمهارگری و مسئولیت‌ پذیری، رفتارهایی هستند که باعث می‌شود فرد با دیگران تعامل داشته باشد و از واکنش‌های نامعقول اجتماعی خودداری کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در ادامه گفت: تمرین زندگی و تجربه ناشناخته‌ها برای ساختن آینده، فراهم کردن فضایی مناسب برای کسب و تبادل تجربه و افزایش دانش نظری و مهارت‌های فردی و اجتماعی، ایجاد زمینه برای جذب، پرورش و پایدارسازی اعضاء، خلق موقعیت موثر برای تشویق و ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان، ایجاد بستر برای سنجش و بازخورد آموزش‌های سالانه در حوزه هنر نمایش و کشف و پرورش استعدادهای نمایشی اعضاء و مربیان، از اهداف‌ اصلی برگزاری این جشنواره است.

احدزاده گفت: طی ۲ روز برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون، با مشارکت  و هماهنگی هزار و ۴۰۰ کودک استان اردبیل، گروه‌های نمایشی مختلفی از اردبیل، پارس‌آباد، خلخال و مشگین‌شهر به رقابت می‌پردازند که گروه منتخب این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false