×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۱۷۳هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد: ۱۷۳ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز هستند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، فرماندار شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از سه‌ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، هیأت‌های نظارت، نیروهای انتظامی و هیأت های بازرسی در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان پارس آباد همکاری خواهند کرد.

پیش بینی ۲۵۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز

وی با اشاره به اینکه ۲۵۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد پیش‌بینی شده افزود: ۱۷۳ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز هستند.

عدالت حاجی پور از رقابت ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز برای کسب یک کرسی  مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: اسامی ۲۶ نفر از نامزدهای انتخاباتی در روز بیست و سوم بهمن ماه اعلام شد و تاکنون  ۴ نفر از این نامزدها کتباً انصراف خود را از ادامه روند رقابت‌ها به ستاد انتخابات اعلام نموده‌اند.

وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان پارس‌آباد بر اساس سرشماری سال ۹۵ بیش از  ۱۴۵ هزار نفر است، گفت: در شهرستان پارس آباد ۱۰۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و این رقم در شهرستان بیله سوار ۴۲ هزار نفر و شهرستان اصلاندوز ۲۴ هزار است.

پیش بینی ۱۳۲شعبه اخذ رای در شهرستان پارس آباد

حاجی پور همچنین از پیش بینی ۱۳۲شعبه اخذ رای در شهرستان پارس آباد خبر داد و اظهار داشت: ۱۲۴ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار در شهرستان پارس آباد پیش‌بینی شده که در حوزه فرعی شهرستان بیله سوار ۷۹ شعبه و حوزه فرعی اصلاندوز ۴۳ شعبه مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲ اسفند  بیان کرد: متولدین دوم اسفند سال ۸۰ به بعد که ۱۸ سال تمام خواهند داشت می‌توانند برای اولین‌بار در رای‌گیری شرکت و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان پارس آباد با بیان اینکه مردم شهرستان پارس آباد مردمی هوشمند و آگاه هستند، گفت: مردم این حوزه انتخابیه در روز دوم اسفندماه با مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن اعلام پشتیبانی خود از نظام و ولایت فقیه، پاسخی کوبنده و رسا به دشمنان خواهند داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false