×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تنها مرجع و سخنگوی رسمی در رابطه با کرونا ویروس

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: تنها مرجع و سخنگوی رسمی استان اردبیل در رابطه با کرونا ویروس ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، بهروز ندایی قبل از ظهر امروز در نشست جلسه آموزش کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس ویژه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها متأسفانه تعدادی از مردم استان اقدام به سفرهای داخل و خارج استان می‌کنند که برای جلوگیری از شیوع بیماری باید به جد از این کار خودداری کنند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، برگزاری هرگونه همایش‌، نمایشگاه‌، جلسات و… در استان اردبیل لغو شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد:مردم عزیز استان توجه داشته باشند با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت می‌توانند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند.

ندایی بیان کرد: تنها مرجع و سخنگوی رسمی استان اردبیل در رابطه با کرونا ویروس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است که اولین اطلاع رسانی از وضیعت بیماری کرونا از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: فعالان فضای مجازی استان توجه جدی داشته باشند که اخبار مربوط به کرونا ویروس را از مراجع رسمی و معتبر خبری دریافت کنند و از ارائه اخبار نادرست و شایعات خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن

روبوسی و دست دادن مهترین علل سرایت بیماری ویروس کرونا است

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در فضای مجازی بحث‌ها و مطالبی مطرح می‌شود از قبیل پیشگیری و درمان به‌وسیله طب سنتی که این‌گونه ادعاها بدون اساس علمی و پزشکی بوده و از مردم عزیز استان تقاضا داریم به این‌گونه شایعات توجه نداشته باشند.

نخستین افزود: ماسک برای استفاده عموم و افراد سالم الزامی نیست و در صورت استفاده بعد از تعویض اگر به شکل بهداشتی دفع نشود می‌تواند مشکل‌ساز شود.

میزان کشندگی کرونا ویروس از آنفولانزا به شدت پایین‌تر است

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: میزان کشندگی کرونا ویروس از آنفولانزا به شدت پایین‌تر بوده و اولین قدم برای پیشگیری از این بیماری حفظ آرامش و رعایت نکات بهداشتی است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false