×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع لوازم ضدعفونی و ماسک از شنبه در استان اردبیل

توزیع لوازم ضدعفونی و ماسک از شنبه در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: به منظور مقابله مناسب با شیوع و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، لوازم ضد عفونی و ماسک از روز شنبه به وفور در سطح استان اردبیل توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام‌جو ظهر جمعه در ستاد پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام یافته به منظور مقابله مناسب با شیوع و پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس، لوازم ضد عفونی و ماسک از روز شنبه به وفور در سطح استان اردبیل توزیع خواهد شد

وی افزود: ایجاد آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در استان اردبیل از جمله مهمترین ضرورت‌ها بوده و تلاش خواهیم کرد تا در هفته‌های آتی استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های پیشروی کشور به این مهم دست یابد تا در اعلام پاسخ آزمایش بیماران مشکوک به کرونا به موقع عمل شود.


بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن

روبوسی و دست دادن مهترین علل سرایت بیماری ویروس کرونا است


استاندار اردبیل از تأمین تجهیزات تخصصی پزشکی برای بیمارستان‌های استان اردبیل نیز خبر داد و افزود: قدردان کادر درمانی مراکز مختلف درمانی استان هستیم که تمامی تلاش خود را به صورت شبانه روزی برای امدادرسانی و ارائه خدمات به بیماران و همشهریان به کار می‌گیرند.

وی از تعطیلی مدارس استان اردبیل برای سه روز دیگر نیز خبر داد و یادآور شد: از عموم مردم تقاضا مندیم تا در این مدت از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و مسائل پیشگیرانه را با نهایت دقت رعایت نمایند.

بهنام جو به نقش مهم رسانه‌ها در ارائه آموزش و فرهنگ سازی مناسب برای پیشگیری از شیوع ابتلاء به کرونا نیز اشاره کرد و افزود: فعالان فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و و خبرگزاری‌ها در اطلاع رسانی و اعلام اخبار موثق نقش بی بدیلی را ایفا کرده و امیدواریم با بسیج عمومی و مشارکت همگانی به آنچه که در کنترل این بیماری مد نظر قرار دادیم دست یابیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false