×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ضد عفونی شبانه اماکن و معابر پارس آباد برای مقابله با ویروس کرونا

فرماندار پارس‌آباد گفت: هر شب اماکن و معابر پرتردد شهرستان پارس‌آباد برای مقابل با ویروس کرونا توسط ماشین‌آلات گندزدایی شهرستان، ضدعفونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، عدالت حاجی‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار کرد: هر شب اماکن و معابر پرتردد پارس‌آباد برای مقابله با ویروس کرونا توسط ماشین‌آلات گندزدایی شهرستان، ضدعفونی می‌شود که این امر با سازماندهی تیم مدیریت بحران، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دهیاران با بسیج عمومی تمامی امکانات دولتی شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: ضدعفونی معابر پرتردد از ساعت ۱۱ شب آغاز می‌گردد که همشهریان برای افزایش سرعت و کیفیت گندزدایی در صورت امکان از پارک خودرو در کنار خیابان‌های پرتردد پرهیز نمایند.


بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن

روبوسی و دست دادن مهترین علل سرایت بیماری ویروس کرونا است


فرماندار پارس‌آباد ادامه داد: سلامت همه مردم و خدمت‌گذاران آن‌ها برای ما بسیار مهم بوده که امروز با توزیع محلول‌های ضدعفونی و گندزدا در ادارات، بانک‌ها، اتحادیه‌ها، شرکت‌ها و مراکز خدمات‌رسان عمومی، آموزش‌های لازم ضدعفونی محیط‌ های کاری به کارمندان و کارکنان ارائه شد.

حاجی‌پور به اقدامات خودجوش مردمی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از همشهریان در اقدامی انسان دوستانه به جای برگزاری مراسم احسان برای عزیز فوت کرده خود، برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم، اقدام به خرید و توزیع لوازم بهداشتی نمود.

وی بیان کرد: این روزها مردم شهرستان پارس‌آباد همه با هم برای مقابله با این بیماری هم‌ قسم و بسیج شده‌اند؛ در یک سنگر پرستاران و پزشکان به طور شبانه‌روزی در خدمت بیمارانند و در سنگر دیگر جوانانی داوطلبانه برای ساخت و توزیع محلول ضدعفونی به کمک مسؤولان آمده‌اند؛ جوانی بی‌ریا شب‌ها به صورت خودجوش تمامی دستگاه‌های خودپرداز و سطل‌های آشغال در مکان‌های پرتردد را ضدعفونی می‌کند و دیگری هم پس‌اندازش را برای خرید و توزیع لوازم بهداشتی بین نیازمندان اختصاص می‌دهد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false