×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ابتلای ۶ نفر به ویروس کرونا در شهرستان پارس‌آباد/ تعداد جانباختگان دو نفر

فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان از ابتلای ۶ نفر به ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، عدالت حاجی پور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری ۷۶ مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدا پذیرش شدهاند  که پس از بررسیهای به عمل آمده بیشتر این عزیزان که به سرما خوردگی مبتلا بودند این در حالی است که تنها ۲۱ نفر مشکوک به کرونا در سطح شهرستان بستری میباشند.

وی تصریح کرد: از ۲۹ آزمایش ارسال شده جواب ۱۸ مورد دریافت شده که از این تعداد ۶ نفر بیمار قطعی کرونا هستند و هم اکنون در بیمارستان شهدا بستری میباشند.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود : متاسفانه از ۶ مورد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان پارس آباد دو تن جان باخته است.


بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن


حاجی پور مغان از فوت یک نفر بدلیل مصرف الکل صنعتی خبر داد و خاطر نشان کرد: ۳ نفر بیمار مشکوک به مصرف الکل صنعتی به اورژانس بیمارستان امام خمینی پارس آباد مراجعه کرده بودند که با تشخیص آزمایشگاه، مصرف الکل صنعتی در آنان تایید و از این ۳ نفر یک نفر فوت و یک نفر دیگر نابینا و نفر سومی جهت ادامه درمان به مرکز استان اعزام شده است.

وی ادامه داد: این افراد با محتواهای فضای مجازی و به گمان مقابله با کرونا یا درمان آن از روی ناآگاهی، اقدام به مصرف الکل متانول کرده بودند که پس از مسمومیت نابینا و یا جان خود را از دست دادند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به تولید ماسک در شهرستان پارس آباد، گفت:  مردم ما صرفا مصرف کننده نبوده و ضمن تولیدات کشاورزی و دامپروری در شرایط بحرانی توان و تخصص و ظرفیتهای خود را برای کمک به هم وطنان به نمایش گذاشتهاند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false