×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی نقاهتگاه ۸۰ تختخوابی در درمانگاه عمومی خاتم الانبیاء بسیج سپاه شهرستان پارس آباد

راه اندازی نقاهتگاه ۸۰ تختخوابی در درمانگاه عمومی خاتم الانبیاء بسیج سپاه شهرستان پارس آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد گفت: نقاهتگاه ۸۰ تختخوابی در درمانگاه عمومی خاتم الانبیاء بسیج سپاه شهرستان پارس آباد راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد اظهار داشت: نقاهتگاه ۸۰ تختخوابی در درمانگاه عمومی خاتم الانبیاء بسیج سپاه شهرستان پارس آباد با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: راه‌اندازی نقاهتگاه در راستای پیش بینی‌های احتیاطی و ایجاد اطمینان خاطر در بین مردم با همکاری مسؤولان ذیربط شهرستانی بوده تا در صورت نیاز مورد استفاده بیماران قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن

روبوسی و دست دادن مهترین علل سرایت بیماری ویروس کرونا است


نوری تصریح کرد: سپاه شهرستان در راستای تامین سلامت مردم نهایت همکاری را با مسؤولان بهداشت و درمان برای راه‌اندازی این نقاهتگاه داشته و در این راستا نیز پیش‌قدم بوده است.

وی گفت: بسیج و سپاه در تمام شرایط سخت، بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم بوده و از همان روز‌های اول شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان پای کار بوده و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد با اشاره به بسیج گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید ماسک بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی از روز‌های اول شیوع این ویروس در بین نیازمندان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false