×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
راه اندازی ایستگاه کنترل و محدودسازی ورود و خروج در شهرستان پارس آباد

راه اندازی ایستگاه کنترل و محدودسازی ورود و خروج در شهرستان پارس آباد

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: با هدف فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ایستگاه کنترل و‌ محدودسازی ورود و خروج در جاده شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان،  عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده های پارس آباد و اصلاندوز در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با علائم راهنمایی و رانندگی شدیداً محدود و قسمتی از آن برای مسافران خارج از شهرستان مسدود شد.

وی افزود: همچنین یک ایستگاه در کنار کیوسک پلیس راه در سه راهی جاده پروژه فاصله دو کیلومتری روستای محمود آباد طالقانی ایجاد شده است و از ورود مسافران و خودرو های غیر بومی به شهرستان پارس آباد ممانعت بعمل می آید.


بیشتر بخوانید:

کرونا چیست؟ علائم و راههای پیشگیری از آن

سیزده بدر امسال مردم استان اردبیل در خانه بمانند


حاجی پور گفت: در این طرح که بر اساس ابلاغ دستور استاندار اردبیل اجرایی شد، از ورود مسافران و خودرو های غیر بومی به شهرستان ممانعت شده و متخلفان با جریان سنگین ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماه خودرو و پرداخت هزینه های صورت گرفته اعمال قانون می گردند.
وی از زحمات نیرو های انتظامی و پلیس راه و هلال احمر و راهداری و دهیاران در اجرای این طرح قدردانی گرد و گفت: این طرح تا ۲۰فرودین ماه در این محور اجرا خواهد شد.
فرمانداری شهرستان پارس آباد افزود: مسافرانی که قصد خروج از شهرستانهای اصلاندوز و پارس آباد را دارند سریعا نسبت به عزیمت به شهر های خود اقدام نمایند
حاجی پور از مردم خواست تا در خانه های خود مانده و به توصیه های بهداشتی توجه داشته باشند تا با توکل به خدا و کمک مردم زنجیره انتشار ویروس کرونا را در هم شکسته به حالت عادی بازگردیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false