×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کمک‌های مؤمنانه معلمان پارس آبادی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: کمک‌های مؤمنانه معلمان آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، عدالت حاجی‌پور عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد اظهار کرد: گستردگی و وسعت آموزش و پرورش در کشور سبب شده است تا این نهاد آموزشی در هر خانواده، یک نماینده معلم یا محصل داشته باشد و این فرصت خوبی برای آموزش مردم در شرایط بحرانی و سازماندهی این ظرفیت‌ها باشد.

آموزش در ایام شیوع کرونا بدون وقفه ادامه دارد

وی افزود: هرچند به دلیل شیوع بیماری کرونا مدارس تعطیل شده است اما آموزش و پرورش همچنان از طریق نرم افزارهای اجتماعی تولید شده توسط وزارت آموزش و پرورش، بدون وقفه ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد بیان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی و مسائل اجتماعی در آموزش و پرورش فرصتی برای تقویت و پرورش نیروهای توانمند و خلاق جهت ساختن آینده کشور خواهد بود.

کمک‌های مؤمنانه معلمان آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در بین دانش آمزان نیازمند

وی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه معلمان آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است که در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد.

حاجی‌پور با تجلیل از معلمان و دبیران زحمتکش و دلسوز شهرستان تصریح کرد: کسب رتبه برتر کشور و رتبه اول استانی توسط آموزش و پرورش پارس آباد مایه فخر و مباهات این شهرستان است و  سهمیه معلمان نمونه شهرستان پارس آباد ۲۶ نفر بود که بر حسب رتبه و امتیاز، انتخاب و به اداره کل معرفی خواهند شد.

وی گفت: مدیریت تحسین‌برانگیز بیماری کرونا در کشور علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت و دشوار اقتصادی بیانگر استحکام و ایستادگی طولانی مردم و کشور در وضعیت‌های بحرانی و بغرنج است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false