×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای مسابقه بزرگ کتابخوانی « سلام بر ابراهیم » در استان اردبیل

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی « سلام بر ابراهیم » با همکاری بسیج سازندگی، مجمع جهادگران و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب « سلام بر ابراهیم » که برگرفته از زندگی ‌نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی است، در سطح استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه با همکاری سازمان بسیج سازندگی، مجمع جهادگران و اداره کل کتابخانه‌ های عمومی استان اردبیل در حال برگزاری است و علاقمندان تا ۵ مهرماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به نحوه شرکت در مسابقه، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب و سوالات را با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یا کانال جهادگران استان اردبیل در پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.im/jahadgaran_ard دریافت کنند.

وی ادامه داد: دریافت سوالات با مراجعه به رده‌های بسیج یا پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی Ardabilpl.ir نیز امکان‌پذیر است.

اصلانی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جواب ۱۰ سوال مطرح شده در مسابقه را تا ۵ مهرماه به صورت یک عدد ده رقمی بدون فاصله و پشت سر هم به شماره پیامکی ۱۰۰۰۰۴۵۰۱۳ ارسال کنند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل تشریح کرد: اسامی برگزیدگان مسابقه در هفتم مهرماه سال‌جاری اعلام شده و از ۴۰ نفر از برگزیدگان مسابقه  نیز در سطح استان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: ترویج و نشر فرهنگ فاخر دفاع مقدس و فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز آشنایی با زندگی شهید والامقام ابراهیم هادی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

     مسابقه بزرگ کتابخوانی « سلام بر ابراهیم »

سلام بر ابراهیم

منبع خبر : خبرگزاری فارس
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false