×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مدارس اردبیل به مدت دو هفته بصورت غیرحضوری برگزار می شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و حضور حداقلی دانش آموزان در کلاس‌ها با تصمیم ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا، کلیه کلاس‌های مدارس اردبیل به مدت دو هفته غیرحضوری بر گزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو در جلسه کمیته نظارت و پیگیری ستاد مدیریت کنترل ویروس کرونا اظهار داشت: از ابتدای بازگشایی مدارس روندحضور دانش آموزان در کلاس‌های درس اختیاری بوده و طبق گزارش در طول چهار هفته گذشته میانگین حضور آنها از ۸۵ درصد به ۴۵ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه به جهت کنترل و قطع زنجیره ویروس کلیه مدارس باید تدابیر لازم اندیشیده شود افزود: وضعیت کرونای استان از حیث شیوع بیماری ثابت بوده و با توجه به وضعیت استان های همجوار از روز شنبه مدارس به مدت دو هفته بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: در این مدت به تبعیت از ادارات دولتی و به منظور پشتیبانی و ارایه خدمات بیشتر اموزشی و تربیتی مورد نیاز کلیه پرسنل و کادر مدارس در محل کار خود حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در کلاس ها ضرورت دارد افزود: به جهت آشنایی دانش آموزان کلاس اولی با حروف الفبای فارسی و محیط کلاس و همچنین احساس حضور در کنار آموزگار باید زمینه حضور با فاصله گذاری بیشتر افزایش عده ی معلمان بعد از دو هفته فراهم شود تا افت تحصیلی در طول سال ملموس نباشد.

کلیه کلاس های دانش آموزان مدارس اردبیل بصورت غیر حضوری با برنامه شاد انجام می شود

بهنام جو تصریح کرد: به منظور افزایش تردد در سطح شهر و تراکم ترافیک کلیه کلاس های دانش آموزان تعطیل و بصورت غیر حضوری با برنامه شاد انجام می شود و بعد از دو هفته برای ادامه برگزاری کلاس ها تصمیم گیری می شود.

استاندار اردبیل از اعضای کمیته نظارت و پیگیری ستاد کرونا خواست نسبت به افزایش کیفیت و کمیت ماسک در سطح استان با هماهنگی دستگاه های متولی نظارت بیشتر داشته باشند تا رضایت مردم در این راستا جلب شود.

وی همچنین ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی تصریح کرد: مصرف کنندگان باید از تولیدکنندگان ماسک با کیفیت مناسب از استان خریداری کنند و فرهنگ استفاده از ماسک و تاثیر آن در پیشگیری از این بیماری باید بصورت گسترده اطلاع رسانی شود.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص آخرین وضعیت مدارس اردبیل گزارش خود را ارایه کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false