×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رایزنی مدیرعامل مترو برای استانداری اردبیل

به دنبال انتشار شایعه احتمال تغییر استاندار اردبیل گفته می شود برخی از اطرافیان هابیل درویش، معاون شهردار و مدیرعامل مترو تهران رایزنی برای انتصاب وی به عنوان استاندار اردبیل را آغاز کرده اند.

ar4785_0به گزارش مغان دشت! به نقل از دایاق، در هفته های اخیر شایعه تغییر مجید خدابخش در محافل استانی قوت گرفته و در این میان گزینه های متعددی مطرح شده است. نصیرپور، نماینده سابق بستان آباد و قایم مقام  فعلی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و نواداد،مدیرکل سابق صداوسیمای اردبیل و معاون فعلی استانداری آذربایجانشرقی اولین گزینه هایی بودند که نام آنها به عنوان استاندار احتمالی مطرح گردید.
در ادامه حسینی صدر(نماینده سابق مجلس)، ولی آذروش و اقبال عباسی گزینه های جدید هستند که گفته می شود پرونده  آنها روی میز وزیر کشور بر ای بررسی اولیه قرار دارد.
اما برخی از اطرافیان هابیل درویش، معاون شهردار و مدیرعامل مترو تهران رایزنی برای انتصاب وی به عنوان استاندار اردبیل را آغاز کرده اند. آنها معتقدند دولت آمادگی کامل در این زمینه را دارد و در صورت همراهی نمایندگان جدید امکان معرفی درویش بالاست.
در این میان، یکی از نمایندگان استان که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هنوز هیچ صحبت جدی از سوی دولت با نمایندگان استان در خصوص تغییر استاندار اردبیل انجام نشده است و در صورت طرح موضوع نمایندگان موضوع را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false