×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز برنامه‌های راهداری ویژه تابستان در پارس‌آباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد از آغاز برنامه‌های راهداری ویژه تابستان در این شهرستان خبر داد.

13950322000508_PhotoAبه گزارش مغان دشت، به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد، علی نادری پیش از ظهر امروز در بازدید از جاده‌های این شهرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه‌های راهداری تابستانی در سطح جاده‌های ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ایمنی و سهولت تردد در محورهای مواصلاتی آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: همه ساله با فرارسیدن ایام تابستان و فصل برداشت محصولات زراعی و باغی، تردد مسافران و ادوات کشاورزی و حمل و نقل در جاده‌های این شهرستان افزایش چشمگیری می‌یابد و ضرورت برنامه‌ریزی جهت تردد ایمن و روان وسائط نقلیه را دو چندان می‌کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد به آشکار سازی حاشیه جاده‌ ها و نصب علائم ایمنی در محورهای ارتباطی پارس‌ آباد اشاره کرد و گفت: نصب و بازسازی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به طول ۴۰ کیلومتر در نقاط پرتردد و حادثه‌ساز یکی از اقدامات این اداره در این راستاست.

view-0069

نادری همچنین از انجام گشت‌زنی‌های مستمر از جاده‌های این شهرستان خبر داد و گفت: گروه‌های ویژه‌ای از راهداران به این منظور ساماندهی شده‌اند که با حضور مستمر در جاده‌ها نسبت به نظارت بر محورهای مواصلاتی، پل‌ها، حریم قانونی و شانه جاده اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false