×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حذف کمرگ اصلاندوز بخاطر جنگ آذربایجان و ارمنستان!

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند طبق گزارشات مراجع ذیصلاح این گمرک در خط جنگ جمهوری های آذربایحان و ارمنستان قرار دارد، خاطرنشان ساخت: این مسئله دلیل محکمی بر حذف این گمرک نمی تواند باشد.

arastabarپیرو انتشار خبر مصوبه هیات دولت مبنی بر حذف گمرک اصلاندوز از لیست مبادی ورودی کشور، دکتر پورحسین؛ نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار به خبرنگار فروغ فردا گفت: با توجه به اینکه این خبر پس از تعطیلی امروز مجلس نشر پیدا کرده، در اولین جلسه مجلس نسبت به این کار به دولت تذکر داده و به جد پیگیر برگرداندن مصوبه خواهیم بود. پورحسین ادامه داد: هرچند این گمرک طی چندین سال هست که به جهت عدم فعالیت اش وجود خارجی ندارد ولی حذف آن از لیست مبادی ورودی کشور اقدام خوبی به نظر نمی رسد.

پورحسین ادامه داد: تمام تلاش و فکر نمایندگان استان و بنده بر تصویب لایحه منطقه آزاد متمرکز شده که ان شالله با تصویب این لایحه هم مشکل گمرک اصلاندوز و هم محرومیت منطقه حل خواهد شد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند طبق گزارشات مراجع ذیصلاح این گمرک در خط جنگ جمهوری های آذربایحان و ارمنستان قرار دارد، خاطرنشان ساخت: این مسئله دلیل محکمی بر حذف این گمرک نمی تواند باشد و شهر مرزی اصلاندوز برای توسعه و خروج از محرومیت به فعال شدن این گمرک نیازمند هست.

مجید خدابخش هم با اظهار بی اطلاعی از مصوبه اخیر دولت و اطلاعش از طریق رسانه ها اعلام کرد: به محض اطلاع از این مصوبه؛ مسئولان و مدیران کل دخیل در این ماجرا را مامور پیگیری و انجام تحقیقات در این زمینه کرده ایم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: به محض دریافت گزارشات و نتایح تحقیقات، آنرا از طریق وزارت کشور به هیات دولت جهت بازگرداندن این گمرک به لیست مبادی کشور اقدام خواهیم نمود.

استاندار اردبیل اظهار امیدواری کرد که با تلاش نمایندگان استان و مجموعه استانداری در جهت برگرداندن آن تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان گفتگوی تلفنی افزود: با توجه به ارایه لایحه دوفوریتی ایجاد منطقه آزاد استان اردبیل در قالب لایحه پیشنهادی دولت به مجلس، وجود این گمرک لازم بوده که اقدامات لازم برای فعال سازی آن باید انجام بگیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false