×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار مجردی مدیرعامل آرزو با مهندس جلال گلچین مدیرعامل شرکت پارس

امروز طی دیدار دو ساعته مدیران عامل آرزو و شرکت پارس مسایل و مطالب مختلف از جمله فعالیت خیرخواهانه و نوع دوستانه آرزو مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دیدار که دکتر علی اصغر ایمانی مدیر بازرگانی شرکت پارس و مهندس قهرمانی معاون امور اداری و مالی هم حضور داشتند ، مهندس جلال گلچین مدیرعامل موفق شرکت پارس پس از دریافت بروشورها ، کتابهای مربوط به پیشگیری و استماع سخنان مدیرعامل آرزو در خصوص ارزش و اهمیت عملکرد خیرخواهانه آرزو و آشنایی ضمنی با اهداف بلندمدت مؤسسه آرزو ، این نهاد مردمی را بسیار موفق ، پویا و  پیشرو  در مبارزه با سرطان در منطقه دانست. وی اظهار داشت : موفقیت شما در کسب مقام اولی در استان در بین بیش از ۹۰ سازمان مردم نهاد ما را خوشحال ساخت.

00000001

مجردی مدیرعامل و بنیانگذار آرزو با اشاره به خدمات ارزشمند موسسه مردم نهاد ارزو در خدمت رسانی به بیماران سرطانی اظهار داشت : انجام رادیوتراپی رایگان ، تقبل هزینه شیمی درمانی و  ارایه خدمت از طریق تدارک دیدن کلیه خدمات پزشکی منجمله  ارایه کارت درمان رایگان ، انجام سونوگرافی ، رادیولوژی ، ویزیت ، تزریقات و دهها خدمات لوکس دیگر به بیماران مبتلا به سرطان منطقه از افتخارات موسسه مردم نهاد آرزوست. وی افزود : دیدار با شما مدیر و مسئول موفق که در عرصه سازندگی و تولید محصولات دامی و کشاورزی در راستای خودکفایی خدمات ارزشمند به منطقه و کشور عزیزمان ایران مبذول می فرمایید برای ما بسیار ارزشمند بوده و از رفتار و مدیریت آن بزرگوار برای خدمات خیرخواهانه بیشتر به نیازمندان و مددجویان سرطانی الگو می گیریم. مدیرعامل آرزو از اهدای ارزاق ، پوشاک نو و تامین زندگی بیماران و کودکان سرطانی در آرزو بعنوان رفتاری خداپسند نام برد و آن را نتیجه حمایتهای نوع دوستانه خیرین دانست. وی از کمک ماهیانه بخشی از کارکنان شرکت پارس به آرزو قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد کارکنان و مدیران بیشتری در شرکت پارس به جمع این حامیان محترم بپیوندند و از مدیرعامل محترم شرکت بخاطر تامین شرایط لازم برای این کمکها قدردانی کرد.

در جلسه حاضر مدیرعامل آرزو از زحمات دکتر علی اصغر ایمانی و مهندس قهرمانی نیز قدردانی کرد. دکتر ایمانی تاکید کردند که مؤسسه خیریه آرزو از مؤسسات ارزشی و زحمتکش منطقه می باشد که در راستای تامین نیازهای بیماران سرطانی کارنامه ای سرشار از موفقیت و عملکرد خوب دارد. مهندس قهرمانی نیز خود را متعلق به آرزو دانست و تاکید کرد که همواره در خدمت اهداف این مؤسسه خواهد بود. مهندس جلال گلچین مدیرعامل شرکت پارس در انتهای جلسه حاضر تاکید کرد : اهداف بلند و ارزشمند آرزو در بین خیرین باید بیشتر معرفی شود و از این بابت وی وظیفه خود میداند همه تلاشهایش را در این راستا بکار بگیرد و دعوت مدیرعامل آرزو را برای حضور در مؤسسه و بازدید از فعالیتهای ارزشمند آن قبول کرد و اظهار داشت : با افتخار حاضرم در این مؤسسه خیریه و مردمی حاضر شوم و از اقدامات و فعالیتهای آن آگاهی بیشتر بدست بیاورم .

لازم به ذکر است مهندس جلال گلچین دارای سوابق تحصیلی مهندسی علوم زراعی از دانشکده کشاورزی دانشگاه کشاورزی تبریز ، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی تبریز می باشد و از نظر تجارب کاری وی رزومه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ، مدیریت طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان ، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی را دارا می باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false