×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

      پنجشنبه - 30 خرداد 1398      4594786      2381 بازدید  

حکم حسین هدایتی ، عابر بانک پرسپولیس اعلام شد!

جزئیات حکم حسین هدایتی اعلام شد و این فعال اقتصادی – فوتبالی که به عابر بانک پرسپولیس شهره شده بود؛ به ۲۰ سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق، رد مال بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان و محرومیت دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

جزئیات خبر :

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود، با اعلام صدور حکم حسین هدایتی اظهار کرد: براساس اعلام دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، حسین هدایتی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شده است.

اسماعیلی گفت: پرونده مربوط به آقای حسین هدایتی مورد رسیدگی قرار گرفت و رای صادر شد و با رای صادره از دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی، هدایتی فرزند علی اکبر به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی و پولی کشور از طریق تحسیل نامشروع به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از بکارگیری خدمات دولتی و رد مال معادل ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شد.

اتهامات حسن هدایتی

مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق نظام پولی و بانکی به موجب تحصیل ۸ فقره تسهیلات اعطایی به مبلغ ۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال، خیانت در امانت و پولشویی است.

فیلم غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه :

منابع: مهر – تابناک

 
     
 
ویدئو های مشابه
انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ و عشایر
راندمان تولید - شرکت کشت و صنعت مغان
بیماریابی
یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار
کشت و صنعت مغان