×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
در خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد عنوان شد: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند

خطبه های نماز جمعه شهرستان پارس آباد در ۱۶ آذرماه ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام والمسلمین سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس  آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان آینده سازان جمهوری اسلامی ایران هستند و دانشگاه ها باید از لحاظ تحصیل و تربیت نهایت دقت را داشته باشند.

وی در خصوص علت نامگذاری روز دانشجو گفت: به مناسبت کشتار دانشجویان معترض به حضور آمریکایی ها در دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ باعث شد ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاری شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه جوان و دانشجوی ایرانی در دنیا به عنوان نخبه می باشد، بیان کرد:  دانشجویان سرمایه های مهم کشور هستند و در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این انقلاب در پاسداری از ارزش ها و آرمان های کشور نقش مهمی داشته و دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سعید رشادی در خصوص فراخوان  درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه پارس آباد از یکی از مسؤولان این شهرستان افزود: مسؤولان شهرستان بهتر است به فراخوان دانشجویان در خصوص برنامه پرسش و پاسخ، پاسخگوی سوالاتشان بوده و در قالب تریبون آزاد به مطالبه دانشجویان پاسخ مثبت بدهند.

وی با اشاره به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  عنوان کرد: نهضت سواد آموزی برای رفع بی سوادی، کمیته امداد برای رفع فقر مالی و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای رفع مشکلات فرهنگی نهادهایی بودند که به دستور امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب شکل گرفتند.

امام جمعه پارس آباد در خصوص تظاهرات اخیر در فرانسه تصریح کرد: اخیرا اوضاع فرانسه به شدت ناآرام است اما جای تاسف دارد چرا رسانه های غربی و آمریکایی،  امروز در پوشش حوادث و اعتراضات مردمی فرانسه ساکت مانده اند ولی کوچکترین حوادث ایران را بزرگ جلوه می دهند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false