×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه در بستر امنیت محقق می شود/ معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل

توسعه در بستر امنیت محقق می شود/ معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اردبیل

توسعه

استاندار اردبیل گفت: توسعه بدون وجود امنیت در جامعه اتفاق نمی افتد و تمامی اقدامات از جمله سرمایه گذاری های اقتصادی در سایه امنیت محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان
که با حضور جانشین ناجا برگزار شد، بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با تلاش های شبانه روزی زمینه توسعه را در جامعه فراهم آورده اند تا مردم و سرمایه گذاران با آسودگی به فعالیت های خود بپردازند.

وی به تلاش های نیروی انتظامی در حین بروز بحران های ناشی از تحریم های دشمنان اشاره کرد و گفت: تلاش های نیروی انتظامی در استان در ایجاد امنیت در استان قابل تقدیر است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی گذشته ، همواره فداکاری و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی باعث شده این دوران را با امنیت سپری کنیم.

وی ادامه داد: با تلاش های نیروی انتظامی تصادفات جاده‌ ای در سال گذشته کاهش چشم‌ گیری داشت و انتظار می‌ رود این روند امسال نیز ادامه یابد.

بهنام جو افزود: مبارزه در دوران هشت سال دفاع مقدس و تاثیرگذاری در امنیت جهانی در بحبوحه جنگ های اخیر عراق و سوریه نیز نیروهای نظامی و انتظامی ما توانسته اند دوشادوش ملت در ایجاد امنیت در کشور تاثیرگذاری موفقی داشته باشند.
 

با حضور جانشین ناجا از تلاش‌ها و زحمات سردار عبدی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تجلیل و سردار هوشنگ حسینی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false