×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
۲۲ تن ذرت بذری فاسد در شهرستان پارس‌آباد کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ۲۲ تن ذرت بذری فاسد ، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف به ارزش ۴میلیارد ریال در پارس آباد کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان ، سردار هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ذرت بذری فاسد در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی، فردی بذرهای ذرت بسته‌بندی شده مربوط به سال‌های گذشته را انبار و قصد مخلوط کردن آن با ذرت‌های بذری سال‌جاری جهت فروش به کشاورزان را داشت.

وی افزود: ذرت‌های فاسد در سردخانه‌ای روبه‌روی ساختمان‌های مسکن مهر پارس آباد انبار شده بود که بررسی این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد:  با انجام بررسی‌های میدانی صحت گزارش‌های دریافتی محرز و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ماموران پلیس امنیت عمومی به آدرس این سردخانه اعزام شدند.

کشف ۲۲ تن ذرت بذری فاسد

وی با اشاره به بازرسی‌های به‌عمل آمده از محل سردخانه گفت: در این بازرسی ۲۲ تن ذرت بذری فاسد، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف به ارزش ۴میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false