×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مناقشه آذربایجان و ارمنستان، فتنه‌ای که به منطقه تحمیل شده است

مناقشه آذربایجان و ارمنستان ، فتنه‌ای که به منطقه تحمیل شده است

جانشین فرمانده ناجا گفت: مناقشه آذربایجان و ارمنستان ، فتنه ‌ای است که به منطقه تحمیل شده که توصیه می‌کنیم این مناقشه حل و فصل شود.

به گزارش پایگاه خبری مغان، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا در بدو ورود به استان اردبیل هدف از این سفر را بازدید از یگان‌های مرزی و ارزیابی میزان آمادگی مرزبانان عنوان کرد و گفت: درگیری بین قوای نظامی آذربایجان و ارمنستان در مرز‌های مشترک شمالی کشور یک مناقشه قدیمی بوده و فتنه‌ای است که به منطقه تحمیل شده و امیدواریم هرچه زودتر این مناقشه حل و فصل و درگیری‌ها در منطقه خاتمه یابد.

وی امنیت و آرامش را مطالبه اصلی مردم منطقه عنوان کرد و افزود: اتفاقی که در منطقه رخ داده خوشایند هیچ یک از مردم آن نبوده و چیزی که مردم کشورمان و کشور‌های درگیر در این موضوع مطالبه می‌کنند، امنیت و آرامش در منطقه است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برخورد چندین راکت طرف‌های درگیر به اراضی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بعضا در تبادل آتش بین دو کشور در منطقه گلوله‌هایی به سمت خاک کشورمان اصابت می‌کند که در این رابطه به هر دو طرف تذکراتی داده ایم.

سردار رضایی ادامه داد: توصیه‌ای که می‌توانیم به طرف‌های درگیر داشته باشیم، این است تا از طریق راه حل سیاسی مناقشه را فیصله دهند.

وی بیان کرد: مرزبانان ما در صحنه هستند و تذکرات لحظه‌ای به آن‌ها می‌دهند و ما آماده هستیم به طرفین درگیری برای حل و فصل مناقشه کمک کنیم.

امنیت در مرز‌های کشور حاکم است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم خوب ما مرزبان هستند و هم حامی مرزبانان می‌باشند، گفت: مرزبانان ما علاوه بر حضور در صحنه و مدیریت، پایش و اطلاعات آن‌ها نیز کامل است.

سردار رضایی با بیان اینکه بایستی آنچه که حرف دل مردم که همانا آرامش هست را به ارمغان بیاوریم؛ تصریح کرد: آرامش در مرز‌های کشورمان برقرار و حاکم است و مرزبانان اشراف خیلی خوبی را دارند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false