×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مردم در موضوع کشت و صنعت مغان انتظار اجرای عدالت دارند

مردم در موضوع کشت و صنعت مغان انتظار اجرای عدالت دارند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به ‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

وی افزود: اقدامات اخیر دستگاه قضایی جوانه ‌ی امید در دل مردم کاشته است، هیات داوری باید با بررسی دقیق و ریزبینانه نسبت به تحقق عدالت اقدام کند.

وجود ایرادات اساسی و جدی در واگذاری کشت وصنعت مغان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده در طول این چند ماه به طور مسکوت اما جدی از مراجع مختلفی همچون قوه قضائیه، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مسئله را پیگیری نموده و با کارشناسی وارد موضوع شده‌ام؛ نظر اکثر مراجع و کارشناسان حاکی از آن است که این واگذاری دارای ایرادات اساسی و جدی است.

وی در ادامه افزود: کشت و صنعت مغان قطب کشاورزی ایران و موضوع واگذاری آن تبدیل به مطالبه‌ ی ملی شده است که مراجع و مسئولان امر باید با توجه به این مسئله نسبت به تصمیم‌گیری جدی و محکم اقدام نمایند.

نیکزاد بیان داشت: دیگر موضوع مهمی که باید مراجع تصمیم‌گیر در نظر داشته باشند، الحاق پیوست های امنیتی، کشاورزی و اجتماعی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور ما از پیوست کشاورزی، به‌طور مثال این است که کشت محصولات اساسی در این مجموعه طبق نظر کارشناسان باید همواره صورت گیرد و یا در پیوست اجتماعی بحث اشتغال نیروها و… دیده شود.

منبع خبر : فارس
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false