×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شادی مردم اردبیل از توافق هسته ای

پوسترهای چاپ شده نشان می دهد که گروه یا افراد خاصی از قبل برای برگزاری این مراسم تمهیدات خاصی تدارک دیده اند زیرا صرف نظر از تهیه پارچه های چند متری بنفش رنگ ، طراحی و چاپ پوسترهای رنگی در عرض تنها چند ساعت بعد از اعلام خبر توافق هسته ای به آسانی امکان پذیر نیست.

به دنبال اعلام خبر توافق هسته ای ایران و گروه ۵+۱ ، جمعی از جوانان اردبیل بعد از افطار با تجمع در ضلع شمالی میدان بسیج اردبیل و چند نقطه شلوغ شهر به شادی و پایکوبی پرداختند.

بعد از اعلام رسمی خبر توافق گروه مذاکره کننده ایرانی با طرف های غربی بر سر پرونده هسته ای ، در برخی شبکه های اجتماعی که اکثر اعضای آن را حامیان دولت تشکیل می دادند ، پیام های غیر رسمی در دعوت هواداران دولت به شادی منتشر شد.

در این پیام ها از هواداران دولت دعوت شده بود بعد از ساعت ۲۲ با حضور در خیابانها موفقیت مذاکرات را جشن بگیرند. اگر چه در شهر اردبیل مکان مشخصی برای این اجتماع شادی مشخص نشده بود اما از حوالی ساعت ۳۰ : ۲۲ شب سه شنبه به تدریج در خیابانهای منتهی به میدان بسیج اردبیل ترافیک شدیدی حاکم شد و سپس تعداد قابل توجهی از جوانان با تجمع در ضلع شمالی این میدان شادی و پایکوبی به راه انداختند.

در این مراسم پارچه های بزرگ و سربندهای بنفش رنگی بین جوانان حاضر در محل توزیع شده بود.

از نکات جالب توجه این مراسم حمل پوسترهای عکس دکتر ظریف در دستان برخی جوانان بود که در کنار عکس ظریف به انگلیس نوشته شده بود: “متشکریم دکتر ظریف!”

این پوسترهای چاپ شده نشان می دهد که گروه یا افراد خاصی از قبل برای برگزاری این مراسم تمهیدات خاصی تدارک دیده اند زیرا صرف نظر از تهیه پارچه های چند متری بنفش رنگ ، طراحی و چاپ پوسترهای رنگی حاوی عکس دکتر ظریف و پیام تشکر از او در عرض تنها چند ساعت بعد از اعلام خبر توافق هسته ای به آسانی امکان پذیر نیست.

در این همایش مردمی، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در محل اجتماع جوانان برای برگزاری منظم مراسم و کنترل ترافیک تلاش کردند و حضور توأم با تعامل نیروی انتظامی باعث شد جوانان حاضر در این همایش شعار “نیروی انتظامی ، تشکر تشکر ! ” سر بدهند. در عین حال شعارهایی مانند ” روحانی مچکریم” و “ظریف مچکریم” سر داده می شد.

در عین حال جمعی از جوانان نیز بساط پایکوبی راه انداخته بودند و برخی از سرنشینان خودروها نیز با در دست داشتن تصاویری از دکتر ظریف و پرچم های ایران به تجمع کنندگان در دو طرف میدان ابراز احساسات می کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false