×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هر ۳ هفته یک مدرسه تحویل می دهیم

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا هر سه هفته یک باب مدرسه احداثی خیرین و یا اعتبارات دولتی را تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

http://www.moghandasht.ir/wp-content/uploads/2015/07/13940305000837_PhotoA.jpgامید قیامی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما ۱۵ پروژه بزرگی که در سال‌های اخیر تأسیس شده بود با تزریق منابع و اعتباراتی فعال کردیم و تلاشمان بر این است تا سه الی چهار مدرسه را با اولویت مناطق محروم و نیازمند با راه‌اندازی مدارس تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: در سه شهرستان پارس‌آباد، خلخال‌ و اردبیل نواحی یک و دو با کمبود فضای کلاس درس روبه‌رو هستیم به طوریکه ساخت مدارس در این شهرستان‌ها با اولویت اول در حال انجام است تا بخشی از مشکلات دو شیفته بودن مدارس برطرف شود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان ضرورت تزریق منابع مورد نیاز برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس را یادآور شد و گفت: تاکنون بیش از ۲۷۰ مدرسه استان در این زمینه استانداردسازی شده و مابقی مدارس نیز در اولویت استانداردسازی است.

قیامی به نیاز ۳۱ میلیارد تومانی در این زمینه اشاره کرد و افزود: اگر این منابع از طریق سازمان نوسازی طی دو سال آینده تأمین شود در سال ۹۵ می‌توانیم، ادعا کنیم که تمامی واحدهای آموزشی ما استاندارد است و دیگر بخاری نفتی چکه‌ای نداریم.

وی با قدردانی از همت خیرین مدرسه‌ساز در احساس مسئولیت برای ساخت واحدهای آموزشی در مناطق مورد نیاز بیان کرد: از بین این خیرین جعفرزاده مقدم ۳۲ باب مدرسه را از جمع مدارسی که به نام و یاد اسرای کربلا در حال احداث دارد، تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش داده است.

قیامی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: همچنین خیرین امسال نیز ساخت چندین مدرسه و واحد آموزشی را در اولویت قرار داده و تأمین هزینه‌های آن را متقبل شده‌اند که امیدواریم هر چه سریعتر زمینه تکمیل و بهره‌برداری از این واحدهای آموزشی فراهم آید.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل ادامه داد: سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم از ظرفیت مهندسان و گروه‌های فنی و نظارتی استفاده کرده و زمینه بهره‌مندی بسیاری از دانش‌آموزان و نسل آینده را در بهره‌مندی از فضای آموزشی مناسب فراهم کنیم.

وی از تلاش‌ها و اقدامات خوب بنیاد برکت در ساخت واحدهای آموزشی در مناطق محروم استان گفت: در کنار برگزاری ۱۷ جشنواره خیرین، بنیاد برکت نیز امسال ساخت مدارس سه کلاسه را در مناطق روستایی و محروم پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال دنبال می‌کند که امیدواریم هر چه سریعتر زمینه بهره‌برداری از این فضا فراهم آید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false