×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
فرایند تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان انجام می شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان نیز در سازمان خصوصی سازی توسط کارشناسان هیات تحقیق و تفحص مجلس بررسی و نتیجه پس از جمع‌ بندی به اطلاع عموم می‌ رسد.

 

واگذاری کشت و صنعت مغان

 

به گزارش پایگاه خبری مغان، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند افزایش بی‌ رویه و بدون دلیل قیمت کالاها در بازار اظهار کرد: به نظر می‌ رسد دولت نظارتی بر بازار نداشته و روند قیمت‌گذاری و عرضه کالا در بازار را رها کرده است.

وی افزود: قیمت کالاهای ضروری مردم در بازار به صورت ساعتی و هفتگی در حال افزایش بوده که بخشی از آن مربوط به جو روانی حاکم ولی بیشترین دلیل آن عدم کنترل بازار توسط دولت است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کالایی دارای قیمت تمام شده است که روند قیمت‌گذاری باید از سوی دولت در بازار کنترل و با متخلفان برخورد جدی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به افزایش بی‌ رویه قیمت مسکن و خودرو نیز اشاره کرد و گفت: این افزایش قیمت‌ها نشان دهنده عدم اراده دولت برای کنترل و نظارت بر بازار بوده که زمینه فعالیت دلالان و سوء‌استفاده کنندگان را فراهم کرده است.

انجام فرایند تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعیین هیات رییسه تحقیق و تفحص از کشت و صنعت مغان نیز اشاره کرد و بیان داشت: بعد از ماه مبارک رمضان فرایند رسیدگی و کنترل اسناد موجود در دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی و … توسط کارشناسان تعیین شده این هیات انجام می‌ شود.

بدری ادامه داد: نحوه واگذاری و قیمت‌گذاری کشت و صنعت مغان نیز در سازمان خصوصی سازی توسط کارشناسان هیات تحقیق و تفحص مجلس بررسی و نتیجه پس از جمع‌ بندی به اطلاع عموم می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هیات تحقیق و تفحص از کشت و صنعت مغان سفری به شهرستان پارس آباد خواهند داشت تا از نزدیک وضعیت امکانات و نیروی انسانی این مرکز تولیدی بررسی شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false