×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شهادت سردار سلیمانی، منجر به وحدت عملی مسلمانان جهان شد

فرمانده اردبیلی جبهه مقاومت: شهادت سردار سلیمانی منجر به اتحاد و انسجام دولت ایران و عراق بلکه فراتر از آن آغاز اتحاد همه مسلمانان جهان بر علیه ظلم و استکبار شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه بعد از ظهر امروز در مراسم یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد به بیان خصوصیات و ویژگی های فرمانده بزرگ جهان اسلام پرداخت و با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی قدرت افزون تری به ایران اسلامی در جهان داد، گفت: مردم شایسته است در این مصیبت عظمی، قدرتمندانه گریه کنند و به تولید قدرت برای اسلام بپردازند.

وی با بیان اینکه ما به فضل الهی در اوج قدرت هستیم، گفت: شهامت، شجاعت و ایثارگری شهید سلیمانی بی نظیر بود و رفتار‌هایی از وی سر می‌زد از انسان‌های معمولی سر نمی‌زد.
بیشتر بخوانید:

ویژه نامه سردار دلها  به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

نوعی اقدم با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی ادبیات و شیوه‌های دشمن را به دقت می‌شناخت، گفت: او رفتار دشمن در برابر حرکات ما را پیش‌بینی می‌کرد و تشخیص می‌داد. لذا طرح‌ریزی عملیات‌ها را به‌گونه‌ای انجام می‌داد که با هر اقدام احتمالی دشمن، بتوانیم پاسخ محکمی به آنها بدهیم.

فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه سردار سلیمانی در صحنه نبرد شهامت، ایثار و از خودگذشتگی را به تمام معنی به نمایش می گذاشت، گفت: سردار سلیمانی با این روحیه، رعب قدرت نیروهای خودی را در دل دشمن می‌انداخت و نیروهای خودی را قوی‌دل و ایمانشان را مضاعف می‌کرد.
وی افزود: این ویژگی روحیه دشمن را به شدت تخریب و روحیه نیروهای خود را تقویت می‌کرد.
نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به تشییع پرشکوه حاج قاسم در ایران و عراق اشاره کرد و گفت: این بدرقه با شکوه در شهرهای مختلف ایران و عراق که ۵ روز به طول انجامید و با حضور میلیونی مردم دو کشور مواجه شد، در واقع بیانگر اتحاد و انسجام دولت ایران و عراق بلکه فراتر از آن آغاز اتحاد همه مسلمانان جهان بر علیه ظلم و استکبار است.
وی گفت: آمریکای نابخرد با این عمل خود محوز آزادی عمل برای جبهه مقاومت را صادر کرد، چراکه این کار آمریکا اعلان جنگ به جهان اسلام بود و بعد از این کوچکترین اشتباه از طرف آمریکا و هم پیمانانش با پاسخ محکم جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان همراه خواهد بود.

امن ترین نقاط آمریکا و اسرائیل در تیررأس رزمندگان اسلام است

وی افزود از این پس جای امن برای آمریکا و اسرائیل وجود ندارد، چراکه  امن ترین نقاط آمریکا و اسرائیل در تیررأس رزمندگان اسلام است.
فرمانده اردبیلی جبهه مقاومت در پایان سخنان خود به خیزش ضد استکباری آزادی خواهان جهان اشاره کرد و افزود: اظهار ارادت مردم نقاط مختلف جهان از کانادا گرفته تا هندوستان به این خادم اهل بیت(علیهم السلام)،در واقع بیانگر وحدت عملی مسلمانان جهان در برابر استکبار است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false