×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حماسه پرشکوه مردم پارس آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل ویکمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در پارس آباد اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب کشور ما وابسته به قدرت‌های استکباری بود ولی امروز می‌توان گفت که ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز از هر زمان دیگر قدرتمندتر است، گفت: مردم ایران به یُمن وجود رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای، پله‌های ترقی را در همه زمینه‌ها پیموده‌اند و امروز بیش از هر زمان از اقتدار برخوردارند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه انقلابی بودن ملت مسلمان ایران دنیا را متحول نموده و مستکبران را ناامید کرده است، بیان کرد: ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، روحیه استکبارستیزی و ظلم ستیزی خود را به دنیا نشان دادند.

مردم پارس آباد با حماسه پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، فجر سلیمانی را رقم زدند

وی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان با حماسه پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، فجر سلیمانی را رقم زدند، گفت: با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تک تک مردم سردار سلیمانی بوده و راه این سردار سرافراز اسلامی را با صلابت ادامه خواهند داد.

باقری با اشاره به دعوت مردم و حضور حداکثری در انتخابات و اینکه هر رأی مساوی با خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات باعث نا امیدی دشمنان و لبیک به رهبری است.

 

راهپیمایی 22 بهمن در پارس آباد

این راهیپمایی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان پارس آباد مغان اعم از مرد و زن و پیر و جوان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خروش انقلابی خود، وحدت و همبستگی ملی خود را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در پارس آباد

راهپیمایی ۲۲بهمن که از مقابل میدان سپاه و پمپ بنزین جدید تا چهارراه امام خمینی (ره) این شهر ادامه یافت، مردم و مسؤولان همیشه در صحنه پارس آباد مغان با سردادن شعارهای انقلابی همچون«یوم الله، یوم الله» ، «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، شکوه حضور خود را به نمایش گذاشتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false