×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
چتر حمایتی بنیاد برکت در پارس آبادمغان باز می شود+عکس

گروه تخصصی بنیاد برکت با حضور در اراضی پایاب سد خدا آفرین و کشت و صنعت فردوس زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان مرزی پارس آباد مغان را بررسی کردند.

به گزارش مغان دشت، بنیاد برکت یکی از سازمانهای تحت حمایت ستاد  اجرائی فرمان امام خمینی (ره) می باشد که یکی از کارهای آن مشارکت در پروژه های اقتصادی است.
مدتی است که این سازمان در شهرستان مرزی پارس آباد ورود پیدا کرده که اولین اقدام حمایتی آن کمک در ساخت مدرسه بوده است؛ اکنون  این سازمان هدف دیگر آن مشارکت در بنگاههای اقتصادی شهرستان پارس آباد می باشد که از لحاظ سرمایه با مشکل مواجه هستند.

به همین منظور گروه تخصصی بنیاد برکت روز گذشته با حضور در اراضی پایاب سد خدا آفرین و کشت و صنعت فردوس ضمن بازدید از مراحل اجرایی و زیرساختهای موجود در این اراضی، زمینه های سرمایه گذاری در این شهرستان مرزی را مطالعه و بررسی کردند.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در جریان بازدید گروه تخصصی بنیاد برکت از مطالعه و امکان سنجی سرمایه گذاری پتانسیل های مختلف این شهرستان توسط بنیاد برکت خبر داد و گفت: اراضی این منطقه بستر را برای حضور سرمایه گذاران برای فعالیت سود آور و همراه با ارزش افزوده در زمینه های ایجاد کشت و صنعت های و زنجیره های تولید و صنایع تبدیلی و کشاورزی و دامداری و لبنیات و بسته بندی آماده کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های عظیم در حال اجرای این شهرستان پایاب سد خدا آفرین بوده که قابلیت تبدیل ۶۲ هزار هکتار از اراضی دیم منطقه به اراضی حاصلخیز را خواهد داشت، به رایزنی های چند گروه سرمایه گذاری دیگر برای حضور و سرمایه گذاری در این شهرستان اشاره کرد و مسوولان ادارات، سازمان ها و دستگاههای اجرایی را به استقبال از سرمایه گذاران فراخواند تا در مسیر اجرایی مراحل اداری سرمایه گذاری سرعت عمل نشان دهند.

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین با دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان از آمادگی دولت و فرمانداری شهرستان پارس آبادمغان برای حمایت از تمام فعالان عرصه سرمایه گذاری و صنعت خبر داد.

ar-20-281-29_0 ar-20-284-29_0 ar-20-285-29 ar-20-283-29_0

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false