×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش ورزش و جوانان پارس‌آباد

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش ورزش و جوانان پارس‌آباد

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد مغان گفت: امسال در حوزه عمران ورزش و جوانان اقدامات خوبی انجام شده و بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به این حوزه تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری مغان، عدالت حاجی‌پور درمراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان وزنه برداری معلولان و جانبازان شهرستان پارس آباد مغان گفت:  تمامی ادارات و دستگاه‌های ذیربط و اداره کل ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی برای تجهیز باشگاه‌ها و تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان به منظور ایجاد انگیزه در راستای رشد و شکوفایی منطقه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد اظهارداشت: جوانان شهرستان پارس‌آباد مغان همیشه برای مردم شهرستان و کشور افتخار آفریده و سرود ملی و پرچم کشورمان را در جای‌جای نقاط کشور و جهان به اهتزاز درآورده و برای ما مایه غرور و افتخار بوده‌اند.

وی گفت: توانمندی و نبوغ ورزشکاران شهرستان پارس‌آباد بی‌رقیب بوده و در زمینه‌های مختلف ورزشی می‌تواند برای کشور و منطقه افتخارآفرین باشند.

حاجی پور به جابجایی رکورد وزنه‌برداری به میزان ۱۰ کیلو توسط سعید اسکندرزاده ورزشکار پارس‌آبادی اشاره کرد و افزود: ارتقا دادن رنکینگ وزنه‌برداری دنیا و جابجایی رکورد آن هم به وزن ۱۰ کیلوگرم رویداد بزرگی است که در جهان نظیر ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد تاکید کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌ها در تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باید اهتمام ویژه داشته باشند و به تناسب جمعیت و آمار ورزشکاران و قهرمانان باید توجه ویژه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان به ورزشکاران نخبه و قهرمان اتخاذ شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false