×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کشت و صنعت مغان نقش مهمی در اشتغالزایی و آبادانی منطقه مغان دارد

کشت و صنعت مغان نقش مهمی در اشتغالزایی و آبادانی منطقه مغان دارد

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به نقش کشت و صنعت در اشتغالزایی و آبادانی مغان گفت: واگذاری کشت و صنعت مغان با شرایط و شروط ۱۲ ساله فروخته شده است و اگر خریدار به شروط واگذاری عمل نکند دولت می تواند آن را پس بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد ضمن اشاره به ۱۴ دی ماه روز جهاد کشاورزی اظهار کرد: واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان طبق شرایط از جمله ایجاد  اشتغال و حفظ پرسنل و کارگران موجود انجام شده و در گرو ۱۲ سال آینده است.

وی گفت: امروز با تلاش کارشناسان مجرب جهاد کشاورزی، ایران اسلامی در بسیاری از محصولات کشاورزی خودکفا شده است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص ۱۶ دی ماه سالروز حماسه خونین شهدای هویزه و شهادت دلاورمندان اسلام به فرماندهی شهید علم الهدی، تصریح کرد: اگر نام هویزه در تاریخ ثبت شده است به خاطر رشادت هایی است که رزمندگان و بسیجیان تا آخرین قطره خونشان مقاومت کردند در حالی که می دانستند آخر این مقاومت شهادت است و الگوی تاریخ هستند.

رشادی با اشاره به ۱۹ دی ماه آغاز هفته اهدای کتاب بیان کرد: کتاب و کتابخوانی در ارتقای فرهنگ ملت موثر است و در این رابطه باید سرمایه گذاری شود و مسؤولان در این امر باید عنایت ویژه داشته باشند.

وی در خصوص واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان عنوان کرد: کشت و صنعت مغان نقش مهمی در زمینه اشتغالزایی و آبادانی منطقه مغان پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره  به اینکه خصوصی سازی  قانون کلی دولت است و بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی می باشد، ادامه داد: کارخانه هایی که به بخش خصوصی واگذار شده است میزان بهره وری و اشتغال و درآمد و صادرات آنها افزایش یافته است.

رشادی افزود: واگذاری کشت و صنعت مغان با شرایط و شروط ۱۲ ساله فروخته شده است و اگر خریدار به شروط واگذاری عمل نکند دولت می تواند به راحتی آن را پس بگیرد.  

وی با اشاره به شرایط واگذاری کشت و صنعت گفت: ضمن حفظ کارگران و پرسنل شرکت هر سال باید حدود ۵۰۰ نفر کارگر و پرسنل در شرکت اضافه شود و باعث اشتغالزایی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن انتقاد از شورای شهر پارس آباد در خصوص انتخاب شهردار جدید، تاکید کرد: شهر پارس آباد از لحاظ عمرانی از سایر شهرهای استان نسبتا عقب است و دلیل آن هم تغییرهای مکرر شهردار است.

وی افزود: اینکه هر چند ماه یک بار شهردار شهر پارس آباد مغان تغییر می کند مورد قبول نیست و اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تعجیل نماید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false