×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
عوامل گمرگ بیله سوار در راستای مبارزه با قاچاق کالا نظارت بیشتری بر اتباع خارجی داشته باشند

عوامل گمرگ بیله سوار در راستای مبارزه با قاچاق کالا نظارت بیشتری بر اتباع خارجی داشته باشند

مبارزه با قاچاق کالا

فرماندار بیله سوار گفت: عوامل گمرگ بیله سوار در راستای مبارزه با قاچاق کالا با نظارت بیشتر بر اتباع آذری و رانندگان کامیونها و اتوبوس های آذری اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری مغان، حسن قبادی در جلسه کمیسیون مبارز با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله سوار گفت: امروز هر فردی در حوزه اقتصاد قدم برمی دارد جهاد می کند و همه ما وظیفه داریم در راستای منویات رهبری قدم برداریم و خدمت جهادی را سر لوحه کار خود قرار دهیم

وی اظهار داشت: باید در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز راهکارهای مناسبی اتخاذ شود تا بیش از این در حق مردم اجحاف نشود.

فرماندار بیله سوار خاطر نشان کرد: یکی از عوامل بازدارنده در حوزه قاچاق کالا و ارز  را برخورد جدی و بدون مماشات با عاملین قاچاق  دانست و ورود جدی دستگاه های مرتبط را در این حوزه خواستار شد.

وی تصریح کرد:با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهارشنبه سوری و عید باستانی نوروز و تعطیلات سال نو و احتمال قاچاق مواد محترقه  و مواد مخدر و.‌.. از سایر شهرستانها و مرز توسط افراد فرصت طلب و سودجو از فرماندهان انتظامی و گروهان مرزی شهرستان خواستند با حساسیت و دقت بیشتر نسبت به حفظ و کنترل نقاط حساس علی الخصوص نوار مرزی اقدام کنند.

قبادی همچنین از عوامل گمرگ بیله سوار خواست در راستای مبارزه با قاچاق کالا با نظارت بیشتر بر اتباع آذری و رانندگان کامیونها و اتوبوس های آذری اقدام کنند.

وی در ادامه به منظور تقویت و حمایت از تولید کنندگان داخلی و کاهش دسترسی آسان به قاچاق کالا برگزاری‌ غرفه های عرضه مستقیم کالای داخلی را لازم دانست.

در پایان این جلسه اعضای جلسه اعلام کردند با تمام امکانات در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز آماده ارائه خدمات  به مردم هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false