×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پرسپولیس بدون مسابقه قهرمان سوپرجام/ قوانینی که فقط در ایران تصویب می‌شود

پرسپولیس بدون مسابقه قهرمان سوپرجام / قوانینی که فقط در ایران تصویب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری مغان، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در جلسه روز شنبه خود مصوب کرد اگر تیمی بتواند در طول یک فصل فوتبالی هم قهرمان لیگ برتر و هم قهرمان جام حذفی شود، بازی سوپرجام برگزار نخواهد شد و جام قهرمانی در سوپرجام به این تیم تعلق خواهد گرفت. البته به نظر می رسد چون این قانون قهرمان سوپرجام فعلا باب میل برخی صاحب نفوذان است اعتبار دارد تا اینکه چنین اتفاقی خلاف انتظار سازمان لیگ رخ دهد.

بنابراین با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی فصل ۹۸-۹۷ به طور قطعی این تیم به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور معرفی شد.

قرار است مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر فصل آینده برگزار شود.

توجیه مسئله:

این تصمیم از آنجا گرفته شد که پرسپولیس و سپاهان در دیدارهایی که در نیمه نهایی جام حذفی و پیش از آن لیگ برتر داشتند، حاشیه‌های فراوانی را برای فوتبال و سازمان لیگ به وجود آوردند و ترس از تکرار آن اتفاقات باعث شد سازمان لیگ به فکر راهی برای بازی نکردن این دو تیم باشد.

پرسپولیس بدون مسابقه قهرمان سوپرجام / قوانینی که فقط در ایران تصویب می‌شود

پرسپولیس بدون مسابقه قهرمان سوپرجام

شرح:

لازم به ذکر است که ظاهراً برخی عوامل پشت پرده به فکر پر کردن ویترین افتخارات تیم سرخ پایتخت به هر ترتیبی هستند و سوالی که در پایان مطرح می شود این است که آیا این نوع قهرمانی ها به مذاق هواداران پرسپولیس شیرین است و یا …؟!

اینکه برخی مدیران فوتبال کشور در طی مصاحبه های مختلف مطرح نمودند که بهتر است در ابتدای لیگ برخی تیمها را بعنوان قهرمان اعلام کنند تا تکلیف بقیه برای رقابت روی عنوان مشخص شود، می توان این مورد را به عنوان مشت نمونه خروار مطرح کرد…

ولی مسئولین فوتبال کشور هرگز سعی نکنند اقدامات خود را توجیه نمایند که برخی رفتارها و اقدامات آنقدر واضح است که نمی توان با هیچ گونه پوشش و توجیهی آن را شست و به ریش ملت خندید..

آنچه مهم است این است که آقایان بدانند که نباید به خواست هوسهای خود چوب حراج بر بیت المال بزنند…

بترسید از روزی که پرده ها دریده شود..

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false