×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پارس‌آباد ‌از برخی آسیب‌ها و تهدیدها ‌رنج می‌برد

 امام جمعه پارس‌آباد گفت: این شهرستان ‌با توجه به مرزی بودن در کنار داشتن توانمندی‌های بی‌شمار از برخی آسیب‌ها و تهدیدها نیز رنج می‌برد.

امام جمعه پارس‌آباد گفت: این شهرستان ‌با توجه به مرزی بودن در کنار داشتن توانمندی‌های بی‌شمار از برخی آسیب‌ها و تهدیدها نیز رنج می‌برد.

حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد اظهار داشت: بارها از صدا و سیما خواسته‌ایم تا نسبت به پوشش خبری و تولید برنامه‌های متنوع در این شهرستان مرزی اقدام لازم را انجام دهد اما همچنان ضعف و نارسایی را در این حوزه شاهد هستیم.

وی از مدیرکل صدا و سیما خواست تا در تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز دفتر خبری آزاد پارس‌آباد و حمایت از خبرنگار این شهرستان در پوشش مناسب اخبار و رویداد تلاش کرده و این مجموعه در تولید مجموعه‌های ویژه در معرفی توانمندی‌های بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری این شهرستان دقت و توجه جدی را داشته باشند.

امام جمعه پارس‌آباد با یادآوری اینکه شهرستان پارس‌آباد با توجه به مرزی بودن در کنار داشتن توانمندی‌های بی‌شمار از برخی آسیب‌ها و تهدیدها نیز رنج می‌برد، گفت: باید همه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما تلاش کنند تا با زمینه‌سازی مناسب و پخش برنامه‌های متنوع از علاقه‌مندی و گرایش جوانان و نوجوانان این منطقه به شبکه‌ها و کانال‌های بیگانه پرهیز شود.

رشادی نزدیکی عید سعید فطر و و اهمیت این روز ارزشمند را یادآور شد و گفت: بعد از یک ماه روزه‌داری خداوند متعال در عید فطر جایزه و پاداش حقیقی را به مومنان و روزه‌داران اعطا می‌کند تا زمینه‌ای فراهم آید تا مومنان بعد از یک ماه روزه‌داری اجر و پاداش آن را دریافت کنند.

وی شب عید فطر را شب رهایی از گناهان و معاصی و بخشوده شدن بندگان در درگاه الهی توصیف کرد و افزود: یکی از شب‌هایی که در شب زنده‌داری به آن توصیه شده، شب عید فطر است که خداوند متعال فوج فوج انسان گناه کار را از جهنم و آتش دوزخ نجات می‌دهد.

امام جمعه پارس‌آباد با اشاره به توافق هسته‌ای اخیر در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت ایران گفت: این ایستادگی‌ها قدرت‌های بزرگ را وادار کرد تا در برابر عظمت و عزت این ملت سر تعظیم فرود آورند.

رشادی کارشکنی‌های مختلف آمریکایی‌ها را در دوره‌های مختلف یادآور شد و گفت: باید به هوش باشیم تا نگذاریم استکبار جهانی به بهانه‌های مختلف در تحقق سیاست‌ها و توافق به عمل آمده زیر تعهدات خود بزند.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: ملت ایران ذره‌ای از حقوق هسته‌ای خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، چراکه مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی ما در سال‌های اخیر دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false