×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل: شهرداری اردبیل باید روزانه یک‌ میلیارد تومان درآمد داشته باشد

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل باید روزانه یک میلیارد تومان درآمد داشته باشد تا در طول سال بتواند به رقم بودجه ۳۱۴ میلیارد تومان که پیش‌بینی شده، دست پیدا کند.

علی هدایتی عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما مجموعه شورا و شهرداری را همچون یک خانواده می‌دانیم که باید مشکلات به صورت دقیق بررسی شده و اگر در نحوه قرارداد کارگران، تأخیر در اجرای پروژه‌ها، بودجه‌ریزی و برخی از موانع مسائل و موضوعاتی مطرح است، شفاف و واقع‌بینانه برطرف شود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه نباید اجازه دهیم تا حق و حقوق کارگران ضایع شده چرا که کارگران از منتخبانشان در شورا انتظار دارند تا مدافع حق و حقوق آنها باشند که قطعاً در این زمینه شورای چهارم اجازه نمی‌دهند تا در حق و حقوق آنها اجحاف شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: شفافیت مالی شهرداری نیز یک اصل مسلم است ولی با توجه به محدودیتی که شهرداری در کسب درآمد در سال‌های اخیر داشته قطعاً برخی از مشکلات و معضلات محرز است.

هدایتی با قدردانی از تلاش شهردار اردبیل در فعالیت چهار ساله خود افزود: اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر سوم در دور چهارم نیز حاضر هستند و شهردار دور سوم در شورای چهارم نیز در مسئولیت قرار می‌گیرد، نشان از رضایت مردم است و باید این رضایتمندی و کسب اعتماد را قدر بدانیم.

وی به رضایت نسبی عموم مردم از شهردار مستعفی اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ما در حالی که باید روزانه یک میلیارد تومان درآمد داشته باشیم تا رقم درآمدی ۳۱۴ میلیارد تومانی شهرداری عینیت پیدا کند، چنین شرایطی را در شورای شهر حتی ۲۰ درصد آن شاهد نیستیم چرا که شهرداری حتی در کسب درآمد روزانه تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز با محدودیت روبه‌روست.

هدایتی به رکود اقتصادی و مشکلات دامنه‌دار اقتصادی و کاهش درآمدهای شهرداری اشاره کرد و گفت: ما باید دست به دست هم دهیم تا توان شهرداری را در این زمینه افزایش دهیم و در این باب سرپرست جدید شهرداری باید با نگاه جذب سرمایه‌گذار و حمایت از این مجموعه تلاش کند.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: ‌بنده بدری را فردی با اخلاق، دست پاک و پرتلاش می‌دانم ولی این رسم اردبیلی‌هاست که خوش استقبال بوده ولی بد بدرقه هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false